• Returret 30 dage
  • Fri fragt over 599 kr.
  • Fragt fra 39 kr.
  • Hurtig levering 1-3 hverdage
  • Dankort + VISA/Dankort
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • VISA
  • ViaBill
  • MobilePay

Levering

Vi tilstræber at afsende ordrer indgået inden kl. 12.00 samme dag. Ordrer herefter sendes næstfølgende hverdag. (Gælder kun for lagervarer). Varer på fjernlager bliver afsendt fra lager inden for 7 hverdage, hvis varen er på lager.

Vi sender til bro faste ører i Danmark med fragtpriser fra 39 kr til GLS pakkeshop, og 69 kr med GLS Privat. Varer vil blive leveret til døren til den leveringsadresse, som der er angivet ved bestillingen eller til nærmeste pakkeshop. Dine varer sendes med Brink Transport, Per Damgaard eller GLS. Hvis du handler for over 599 kr., sender vi fragt frit til GLS Pakkeshop. Hvis du handler for over 1200 kr., sender vi fragt frit hjem til dig privat med GLS Privat.

Bemærk at kunden har ansvaret for, at der er plads til, at den købte vare kan bæres ind. Hvis ikke varen kan bæres ind pga. pladsmangel el.lign. er det kundens ansvar og varen vil derfor blive leveret til kantsten. Kunden vil i disse tilfælde ikke blive faktureret for ind bæring. 
Hvis din pakke bliver sendt til en pakkeboks og der ikke er plads på udleveringsstedet, vil pakken blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du vil modtage besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
 

Transportskader
Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på produktet. Skal det anmeldes inden for 24 timer, fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal sendes via mail.

Send følgende information til kundeservice@butik-lundager.dk

- Ordre nr.
- Hvilke dele der er skadet
- Beskrivelse af skaden
- Foto af emballagen udvendig
- Foto af emballagen indvendig
- Foto af selve skaden

Modtager du en pakke med synlige skader, opfordrer vi dig til at nægte modtagelse eller modtage med forbehold. Nægtes modtagelse returneres pakken til os hvorefter vi opretter en sag hos transportøren.

Reklamationer
Send en mail til vores kundeservice på kundeservice@butik-lundager.dk.

Skal indeholde:
- Ordre nr.
- Beskrivelse af reklamationen
- Billeder 

Ofte stillede spørgsmål til leveringen. 

Hvornår afsendes varen til mig?
Den gennemsnitlige leveringstid er 1-3 dage. Du vil modtage en ordreopdatering seneste 2 hverdage efter ordreafgivelse med forventet leveringsdato. Så frem sker der ændringer i leveringsdatoen, vil du modtage en ny ordreopdatering.

Kan jeg selv afhente mine varer?
Du kan sagtens afhente din bestilling imod forudgående aftale.

Jeg kan ikke være hjemme på leveringstidspunktet, hvad gør jeg?
Er du ikke hjemme på leveringsdatoen eller har du ønske til leveringsdato bedes du kontakte os på kundeservice@butik-lundager.dk eller ring på 69615474 hurtigst muligt.
Inden du kontakter os, bedes du overveje om fragtmanden eventuelt må sætte dine varer i f.eks. carport eller skur.

 
Skal jeg personligt kvittere for forsendelsen?
Personen, som er hjemme ved modtagelsen, skal kvittere for modtagelsen af varen på fragtmandens Smartphone. Informerer du os via e-mail om, at varen må stilles et sted på ejendommen (f.eks. carporten), gælder denne mail med korrekt information om placering som kvittering. Varen må herefter stilles uden kvittering, men fragtmanden tager et billede af produktet på stedet som dokumentation. 

Der gøres særligt opmærksom på, at ansvarsforholdet er overgået til dig (kunden), når produktet er stillet som aftalt. Vores fragtpartnere og butik-lundager.dk er ikke ansvarlige for eventuelle skader eller bortkomst.

Hvad gør jeg, hvis varen er beskadiget?
Kan du se, at varen eller emballagen er blevet beskadiget før modtagelsen, kan du tage imod varen med forbehold. Du tager forbehold for modtagelsen ved at notere dette på fragtmandens Smartphone inden du underskriver for modtagelsen.

Du kan også helt nægte at modtage varen. Kontakt straks - indenfor 24 timer - vores kundeservice på 69617454 eller  og meddel, at du har afvist varen. Er emballagen intakt, og du alligevel finder varen beskadiget eller defekt under udpakningen, skal du anmelde dette til Kundeservice. 

Hvad bør jeg gøre, når jeg modtager forsendelsen?
Når du modtager dine varer, skal du huske at kontrollere om du har modtaget alle dele til din ordre. Kontroller også for synlige skader. Har emballagen skader, skal du kvittere med ordene "Med forbehold".

Hvilke dage leverer I varer?
Butik-lundager.dk leverer alle hverdage og i nogle tilfælde lørdag med GLS til pakkeshop.